reklama

Bolííííííííííííííííí

Nikdy predtým som nevedela ako bolí láska k dieťaťu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Dnes to dobreviem, že každý zlý pohľad, či krivé slovo pichne ma v srdci tisíckrát väčšousilou akú vôbec to pichnutie silu môže mať. Moje dieťa, moja bolesť, radosť,môj plač i smiech. Ach to bolí, ach to bolíííííí.

 Poznám, každý jeho krok, pohyb,ston, smútok v očiach, či radosť, ak sa mu niečo vydarí. Pohyb, ktorýmvyjadrí svoju lásku ku mne a svoju skoro dospelú ruku, tak detskú nežnepoloží mi na vlasy a povie: „mamka ja ťa mám tak rád.“ Vtedy cítim ako smedvaja a predsa jeden. Puto neuveriteľne silné. Krehké a nežné, akomedzi matkou a synom môže byť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Od narodenia až po posledný krok,ktorý mi je v živote dovolený urobiť chcem nad ním bdieť, nad mojou krvou,nad mojim srdcom, nad každým jeho povzdychom, za každým jeho úsmevom chcemstáť. Nech prinesie život čokoľvek a ktokoľvek by sa mal medzi nás postaviť,bude to vždy môj syn. Aj keď ináč bude vidieť svet ako ja, aj keď jeho svetbude pre mňa nepochopiteľný budem ho milovať.

Mónika Kačmariková

Mónika Kačmariková

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajná žena. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu