reklama

Rozprávka? Skutočnosť? Tvrdá práca?

Kde bolo, tam bolo, bolo jedno malé mestečko plné milých a dobrých ľudí a v strede toho celého som sa ocitla ja. Ja ploštica, ploská. Dovoľte mi predstaviť sa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Moje meno je Pina (meno som zdedila po neodolateľnej a bystrejmanželke účtovníka Fantóciho). Som veselá, ak práve nie som nepríjemná. Som pekná, akpráve nie som škaredá. Som milá, ak práve nie som sarkastická z toho, žesom zjedla zlostnú kašu. Mám veľa kladov a ešte viac záporov, ale na čosom pyšná naozaj, mám suprové uši, niekedy počujú aj nevypovedané.

Ak ma stretnetevšimnite si prosím, že poväčšine mám vlasy za ušami a jediným dôvodomprečo, je ten, že dbám o kvalitný príjem.
 Tak v strede tejtodobroty som sa ocitla a niekedy čumím do blba s pootvorenými ústami akogumená Anča, na čo vôbec nie som hrdá, ale niekedy sa nedá. Sú veci, ktoréčloveka prekvapia, ale mňa Pinu, už nemôžu prekvapiť, nanajvýš mi môžu privodiťadrenalín za ktorý nemusím platiť. Teda zatiaľ, lebo viem, že všetko má svojucenu a nič nie je zadarmo a za všetko raz musíme, či sa nám páči, činie zaplatiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak si tu žijemv strede tejto dobroty, kde má každý každého rád a dopraje mu tonajlepšie, len výsledné efekty sa nie a nie dostaviť a naozaj, každýje tak fajn.

Napríklad u nás ľudia vedia presne, čo ten druhý nevie robiť, aleboako to robí zle. A na to je jedno riešenie. Dávam návrh, na zámenu postov,každý, kto vie, ako by to bolo naj, si vymení miesto s tým, ktorý tonedokáže zvládať a už je to ideálne. Och či som to super vyriešila, fuhsom spokojná.

U nás všetcivedia, čo treba urobiť, kde a ako, tak čakám deň, keď vezmeme krompáče a  lopaty a pustíme sa do toho, lebo čakať,že to urobí niekto, kto to nevie, tak to je fakt o ničom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Každý smenajlepší, preto nehľadajte, lepších,  medzi nami ich niet.  

No o jednom by som možno vedela. Tancujúca mladosť, tak tá mám pocitspojí každého v meste v jednu pevnú reťaz a naša hrdosť z toho, žepráve tu u nás vyrástol tanečník ako má byť, s tancom v srdci, jenekonečná.

Nepreženiem akpoviem, že tento fešáčisko je naša srdcovka. Jemu sa fakt nedá vytknúť niča kto by sa s ním chcel vymeniť, tak toho by som si pozrela.

Píšem o fešáčiskovi,ale má pri sebe aj nežné kvieťa. Táto tancujúca dvojica má za sebou úspechy: súdvojnásobnými majstrami Slovenska vo svojej vekovej kategórii a päťnásobnívicemajstri Slovenska v latinskoamerických tancoch (ostatné úspechy nebudem vyratúvať), milujem ich:)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tohto roku oslávili desiate výročie svojho spoločného tanca. Od svojichdeviatich rokov reprezentujú tanečný klub Energosun Veľké Kapušany. Robia dobrémeno nášmu mestu, Slovensku, svojmu trénerovi (trénerom), radosť rodičom a každému,kto má rád pohľad na krásu tanca spojenú s mladosťou, ponúknu vždy niečonové, dynamické a tanečne prepracované.

Ján Bumbák a Natália Molnárová to sú oni. Dvaja mladí, usmievaví ľudia, na ktorých smehrdí a toto sú tí, ktorí sú na tom správnom mieste, na tanečnom parkete. Na tom sa určite všetci zhodneme, tých by sme nevymenili za nič na svete, čo vy na to rodáci???

Gratulujem a zosrdca prajem veľa, veľa úspechov v tanečnom i osobnom živote.

Mónika Kačmariková

Mónika Kačmariková

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajná žena. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu